Copywriting

Sílou kvalitně napsaného textu dokážete vytvořit z pouhého návštěvníka loajálního zákazníka. Bohatým obsahem zvýšíte návštěvnost svého webu, zdůrazníte svoji existenci na správných místech a co je klíčové, vybudujete si identitu své značky a důvěru v ní.

Kdo chce vyhrát bitvu o zákazníka, musí být vidět na těch správných místech, zaujmout a uspokojit jeho potřeby rychleji a lépe než konkurence. Čím o svých kvalitách přesvědčíte? Dejte najevo 100% péči o zákazníka perfektním obsahem!

Předložte uživateli na svém webu, blogu, sociálních sítích či v newsletteru precizní a neodolatelné texty, nad kterými nebude muset dlouho bádat. Naši copywriteři umí namíchat přesně odměřenou porci informací, zábavy a propagace tak, aby vaše texty vedly vaše uživatele k cíli – ať už je jím nákup, registrace či budování důvěry ke značce.

Píšeme

Webcopy – texty pro webové stránky

  • Kompletní přetextování webu či jeho nejdůležitějších stránek (domovská stránka, prezentace produktů a služeb, stránka O nás apod.)
  • Texty pro e-shop (nákupní rádce, stránky produktů apod.)
  • Unikátní popisky produktů
  • Texty titulků a popisků (title a metadescription) pro důležité vstupní stránky
  • a další

Články na míru

  • Články pro váš web
  • Příspěvky na blog
  • PR články
  • Tiskové zprávy

Jednotlivé reklamní texty

  • Newslettery a propagační e-maily
  • Texty bannerů a PPC reklamy

Obsah na sociální sítě

  • Obsah pro firemní stránky na Facebooku, Twitteru, Pinterestu, Google+ atd.
  • Popisky pro Youtube videa, Pinterest, Foursquare a další
  • Co od vás budeme potřebovat

Aby mohl copywriter napsat srozumitelný, přesvědčivý a obchodně účinný text, musí nejprve

  • Porozumět vám, vaší firmě a obchodním cílům.
  • Poznat vaše výrobky, zboží či služby a vystihnout jejich přínosy pro zákazníky.
  • Pochopit vaše typické zákazníky, jejich nákupní rozhodování a chování.
  • Zjistit to, čím se vaše nabídka odlišuje od konkurence.
  • Nalézt základy, na kterých lze vybudovat důvěru ve vaši firmu a její produkty.
  • Proto od vás budeme potřebovat podrobné podklady. Na jejich přípravě se budeme aktivně podílet, velkou část informací získáme také z vašeho stávajícího webu a propagačních materiálů.

Upravujeme texty pro vyhledávače

Kromě čtenářů jsou to i roboty vyhledávačů, pro které je textový obsah důležitý. Tyto automatické programy texty procházejí a indexují slova a fráze, která v nich naleznou. Pokud pak někdo takové slovo hledá, vyhledávač mu nabídne stránky, kde tato slova nalezl.

Copywriter na základě Analýzy klíčových slov zakomponuje do textů vhodná klíčová slova a texty upraví tak, aby lépe vyhovovaly i vyhledávačům, především Google a Seznam. Tím v kooperaci s dalšími faktory a aktivitami dá vašim stránkám šanci dostat se ve vyhledávání na vyšší pozice.

Co od nás dostanete a kolik vás to bude stát

Jakmile budeme mít pohromadě všechny podklady, napíše náš copywriter jednu či více verzí požadovaného textu a předloží vám ho k připomínkám. Po jejich zapracování a konečném schválení vám text dodáme jako hotovou webovou stránku, nebo v jiné formě, která vám bude nejlépe vyhovovat.

Stanovení ceny u konkrétní poptávky či produktu je individuální. Celkový rozpočet vám můžeme sdělit, až když se blíž seznámíme s vašimi požadavky. V případě spolupráce většího rozsahu vám můžeme nabídnout výhodnější ceny.

Uvažujete o novém a atraktivním obsahu pro váš web? Zeptejte se nás na detaily, rádi vám poradíme a připravíme nabídku na míru.

Nezapomeňte na obsahovou strategii!

Psaní PR článků pro média, textů pro web nebo rozvoj profilů na sociálních sítích bez počátečního strategického plánu může vést k produkci obrovského množství obsahu, který ve výsledku nebude užitečný uživatelům ani vašemu byznysu. Obsahová strategie pomůže pevně určit cíle, které je třeba při tvorbě textů sledovat, a načrtne konkrétní cesty, jak cíle požadovaný výkon splnit.

Před započetím prací na textech pro váš web i mimo něj proto doporučujeme nejprve začít s obsahovou strategií či obsahovou analýzou.

Potřebujete spíše vypilovat jemnou práci s jazykem? Nechte si zpracovat podrobný styleguide na míru.